Chcete
být součástí
Noci pivovarů?
Máte pivovar v Plzeňském, Středočeském nebo Moravskoslezském kraji a chcete být součástí jedinečné oslavy pivovarnictví? Stačí se zaregistrovat, uvést program, který návštěvníkům nabídnete, a další informace dle kontaktního formuláře. Druhý ročník se uskuteční 24. dubna 2026. Registrace pro pivovary a zapojení do akce jsou zcela zdarma.
Máte nějaké otázky?
Noc pivovarů 2026 je určena pouze pro pivovary z Plzeňského, Středočeského (mimo Prahu) a Moravskoslezského kraje.
Registrace na akci je bezplatná pro všechny pivovary z uvedených krajů (mimo Prahu) s ročním výstavem do 100 000 hl. Velké pivovary s vyšším ročním výstavem než 100 000 hl budou ze strany organizátorů požádány o partnerský příspěvek ve výši 50 000 Kč, který přispěje k zajištění propagace, produkce a celkové realizace Noci pivovarů.
Akce je volně otevřená pro všechny pivovary v Plzeňském, Středočeském (mimo Prahu) a Moravskoslezském kraji. Pokud se chcete Noci pivovarů 2026 zúčastnit, stačí pivovar registrovat na webu www.nocpivovaru.cz, uvést program, který návštěvníkům nabídnete, a připojit další materiály dle kontaktního formuláře. Forma nebo program jsou zcela v režii každého pivovaru. Noc pivovarů 2026 se uskuteční v pátek 24. dubna 2026.
Vyplnit registrační formulář je nutné do 15. dubna 2026. Pivovary, které se přihlásí po tomto datu, se mohou Noci pivovarů rovněž zúčastnit, ovšem už bez nároku na podporu a propagaci ze strany organizátora na webu akce. Pro garantovanou propagaci na sociálních sítích Noci pivovarů je potřeba se přihlásit a dodat základní podklady (text, fotografie či video) nejpozději 8. února 2026.
Hlavním smyslem akce je ukázat pivovary široké veřejnosti v neobvyklém čase a neobvyklé atmosféře. Zapojení do Noci pivovarů současně přinese pivovarům publicitu, zvýšení povědomí i nové návštěvníky. Pivovary mají možnost v rámci akce představit svůj vlastní příběh i unikátnost svého piva. Pro pivovary je to příležitost být součástí široké iniciativy na oslavu českého pivovarnictví, která má předpoklady zaujmout u široké veřejnosti, v médiích a na sociálních sítích.